365 DAGEN GARANTIE OP ALLE BESTELLINGEN!

Retournerings Beleid

Er wordt een retourbeleid van 14 dagen gehanteerd. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop is gearriveerd, kan er helaas geen terugbetaling of omruiling plaatsvinden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel:

- ongebruikt zijn

- in dezelfde staat verkeren waarin u het ontvangen heeft

- teruggestuurd worden in de originele verpakking

Verschillende soorten goederen kunnen niet geretourneerd worden waaronder bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen. Ook kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. Wij accepteren ook geen intieme of hygiënische artikelen retour, evenmin accepteren wij gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen retour.

Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retourzending te voltooien, heeft u een kwitantie of aankoopbewijs nodig.

In bepaalde situaties kan slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing), zoals:
- Boeken met duidelijke gebruikssporen
- CD's, DVD's, VHS-banden, software, videogames, cassettebandjes en vinylplaten waarvan de verpakking geopend zijn.
- Elk item dat zich niet in de originele staat bevindt, beschadigd is of waarvan onderdelen ontbreken om redenen die niet te wijten zijn de leverancier.
- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, zal u een restitutie binnen 14 dagen ontvangen, indien het retour is goed gekeurd.

Te late of ontbrekende restituties (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgemaakt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gestort.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via  de livechat

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een bericht op de live chat.

Cadeaus
Als het artikel bij aankoop is gemarkeerd als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.


Verzending
Om uw product te retourneren, dient u contact met ons op te nemen via de live chat zodat wij u het retouradres kunnen informeren.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.